بازی شطرنج حرام شده واسه چی؟؟؟؟

چرا بازی شطرنج حرام شده؟ واسه چی؟؟؟؟

داستانشا ازاول بخونین

علی می ره یه شطرنج نوع خوب می گیره . می ره خونه با داداشش با هم شطرنج بازی می کنن و در بازی داداشش

یعنی امیر برنده می شه .

شب ان روز قرار بوده که حاجی و خانوادی روحانی شان بیان به خانه ی آن ها علی که بازی را باخته و ناراحته با خودش

فکر می کنه که حاجی که شطرنج بلد نیست برای همین شطرنج را بر می داره و می ره به حاجاقا می گه :

من خیلی دوست دارم با شما شطرنج بازی کنم آیا با من بازی می کنین؟

پ ن پ باهات بازی نمی کنم ولی به شرط چاقو !!!

خوب راستش را بخوای دلم می خواد باهات بازی کنم ولی از نظر اسلام این بازی حرام است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از نظر اسلام که آب خوردن هم حرام است.

آیا می دانی چرا ؟

زیرا که شاه علامت صلیب دارد - صحفه ی شطرنج سیاه و سفید است و این علامت شیطان پرستی است و بقیش یادم نیست!!!!!؟؟؟؟!!

 

تولید شده توسط کمیته روحانیون!!!!

همش دوروغ بود ترسیدی ؟؟؟ بازی تا بکن طوری نیست حلاله !!!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, | 23:59 | نویسنده : علی |